[:es]Recibimos otra visita de Ocularis Joan Prat

Este fin de semana hemos recibido, por segunda vez, la visita de un equipo de Ocularis Joan Prat. En esta ocasión han sido Ion, Esther, Javier y Karlos los encargados de testar la agudeza visual de 42 pacientes de Xai-Xai y de ocuparse de algunos casos de enfermedades de la vista.

Además traían con ellos las 40 gafas graduadas que Cottet ha ofrecido gratuitamente para ayudar a ver mejor a las personas a las que se detectaron problemas de visión en la pasada campaña de junio.

Blog - Fundación Khanimambo

No os podéis imaginar la alegría de todas ellas al comprobar que ahora han podido recuperar la posibilidad de ver bien de lejos, de leer, de coser… Todas y cada una de estas personas nos ha pedido expresamente que agradeciéramos de la forma más sincera a Ocularis y a Cottet la oportunidad que les han brindado.

Así que, en nombre de todas ellas: Muchas gracias

A título personal, además, quiero agradecer también a estas dos entidades la oportunidad de haber vivido una experiencia inolvidable que me ha servido para reafirmar una vez más algo que ya sabía: que el trabajo que hacemos aquí en Xai-Xai ofrece momentos mágicos que por si solos ya justifican todas las dificultades que tenemos que afrontar a diario.

Y este ha sido uno de ellos, pues no hay nada comparable a la sonrisa que esboza la persona que, de repente, después de haberse acostumbrado y resignado a ver mal, recupera un sentido tan importante como la vista.

Deseamos, de corazón, que esta experiencia se pueda repetir en futuras ocasiones.

[:en]

We receive another visit from Ocularis Joan Prat

This past weekend, we have received a visit (the second one) from a team of Ocularis Joan Prat. This time Ion, Esther, Javier and Karlos have been the people in charge of testing the visual acuity of 42 patients of Xai-Xai and treating several cases of visual disorders.

In addition, they brought with them 40 pairs of prescription eyeglasses donated by Cottet to help the people that had been detected vision problems in a last june campaign.

Ocularis Joan Prat & Cottet & Fundación Khanimambo

You can’t imagine the joy of these people who can now see clearly, read, sew… Each and everyone of them has asked us to sincerely thank Ocularis and Cottet for this opportunity.

So, speaking for them: Thank you very much

On a personal note, I would like to thank these two companies for granting me an unforgettable experience that has reaffirmed my belief in the wonderful job we are doing in Xai-Xai, full of magical moments that enable us to overcome the difficulties we face everyday.

And this has been one of those magical moments. There is nothing better than the smiles of the persons who have regained the ability to see clearly.

We dearly hope that this experience will be repeated in the future.

[:ca]

Rebem una altra visita d’Ocularis Joan Prat

Aquest cap de setmana hem rebut, per segona vegada, la visita d’un equip d’Ocularis Joan Prat. En aquesta ocasió han estat en Ion, l’Esther, en Javier i en Karlos els encarregats de testar l’agudesa visual de 42 pacients de Xai-Xai i d’ocupar-se d’alguns casos d’enfermetats de la vista.

A més a més, portaven de Barcelona les 40 ulleres graduades que Cottet ha ofert gratuïtament per ajudar a veure millor a aquelles persones a les quals es van detectar problemas de visió en la darrera campanya de juny.

Ocularis Joan Prat & Cottet & Fundación Khanimambo

No us podeu imaginar l’al·legria de totes elles al comprobar que ara tornaven a tenir la possibilitat de veure-hi bé de lluny, de llegir, de cosir… Totes i cada una d’aquestes persones ens ha demanat expressament que agraïssim de la manera més sincera a Ocularis i a Cottet la oportunitat que els hi estaven brindant.

Així que, en nom de totes elles: Moltes gràcies

A títol personal, també, vull agraïr a aquestes dues entitats l’oportunitat d’haver viscut una experiència inolvidable que m’ha servit per reafirmar, una vegada més, allò que ja sabia: que la feina que duem a terme aquí a Xai-Xai, algunes vegades, et permet viure moments màgics que per si mateixos ja justifiquen totes les dificultats que hem d’afrontar diàriament.

I aquest, ha estat un d’ells, doncs no hi ha res comparable al somriure que insinua aquella persona que, de cop i volta, després d’aver-se acostumat i resignat a no veure-hi bé, recupera un sentit tan important com la vista.

Desitjem, de tot cor, que aquesta experiècia es pugui repetir en futures ocasions.